Mac 10, 2011

Makwe 17: Makwe Singapura

Ok. Gua tak paham kenapa dia nak usha makwe/gadis/awek/wanita/perempuan di dalam video tu.  Link di sini.

Post sebelum ni, whatsername bercakap perihal syiah di Iran, rezeki dan sebagainya.  Pastu dia ada kutuk pasal permepuan freehair.  Dan sekarang dia lak duk share video perempuan gedik.  Gua malu beb.  Cakap pasal agama, kutuk perempuan itu ini, tapi lu cari perempuan juga, Ya, gua tahu.  takan nak suruh dia cari lelaki pulak.  Tapi gua rasa tak perlulah lu nak share benda-benda macam ni.  Takde manfaatnya. 

Dan gua tertanya agak sedikitlah adanya.  Camne lu boleh jumpa video ni?  Lu search sendiri ke?  Tindakan lu share perkara macam ni membuatkan otak gua ni terlintas perkara yang gua boleh fitnah lu bodo2 je.  Dan gua tak mahulah utarakan apa dalam otak gua ni.  Gua tak mahu fitnah.

p/s: kental juga whatsername.  2 post satu hari.  Dibuatnya 10 post, letih gua nak menentang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan