Mac 09, 2011

Sejenak

Post ini adalah serangan balas untuk post encik whatsername yang boleh dibaca di sini.

Gua tak rasa memperkenalkan diri disertakan sekali dengan mempromosi blog peribadi adalah satu penyalahgunaan dari akar umbi?  WTF dengan penggunaan ayat yang sangat kosong ni?  Bajet bombastik larh?

"Hai nama saya AlexiaAqram dari lensarosak.blogspot.com"

"Asalamualaikum nama saya Whatsername dari lensarosaktakmampubayardomainname.com"



Gua tahu blog bukan satu lambang perkenalan diri atau satu identifikasi yang sah.  Tapi at least diorang tak macam lu whatsername.  Nama lu tu gua rasa takde pun dalam rekod JPN.  Diorang yakin dengan diri diorang.  Macam Farah Liyana yang lu benci tu.  Siap buh gambar sendiri.  Comel dengan segala shawls yang lu benci.

Gambar lu?  Takde siapa pernah tengok gambar lu dan awek lu.  Macam gua gak.  Gua memang bacul.

Gua rasa lu orang kalau ada blog, wajar perkenalkan blog lu orang ketika sesi perkenalan Persatuan Mahasiswa.  Macam kool sikit.  Senang membe baru lu nak kenal lu dengan rapat tanpa banyak tanya lu soalan sama dari tadika.  Contoh, berapa kali dalam hidup lu, orang lain tanya soalan sama.  Contoh:
 
"Lu asal mana?" (3,246 kali)
"Lu berat berapa?" (540 kali)
"Mak bapak lu pun dari Johor?" (2,007 kali)
"Lu sekolah mana?" (345 kali)
"SPM lu camner?" (2,514 kali)

Dan soalan paling pedih bila ada gadis cantik nak gila tanya lu:

"Abang dah ada girlfriend?"  (0 kali)

Barai nak jawab kalau lu dah ada awek. Hah!

It's wonderful, ain't it?

p/s : Lepas ni lu promote je blog lu. Untung-untung dapat jual shawls.
p/s : Post pertama gua nak lawan whatsername  Macam bogoh je gua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan